ProCredit Bank Bosna i HercegovinaProCredit Bank Bosna i Hercegovina
  • Biznis klijenti
    • Računi
      • Transakcijski račun
      • Biznis kartica
    • Krediti
      • Okvirni krediti
      • Krediti po transakcijskom računu
      • Krediti za osnovna i obrtna sredstva
      • Revolving krediti
      • Finansijska rješenja za izgradnju solarne elektrane
    • Depoziti
      • FlexSave (slobodna štednja)
      • Oročeni depoziti
    • Platni promet
      • Platni promet u zemlji
      • Međunarodni platni promet
      • ProPay
    • Garantne linije
      • InnovFin Program
      • Garantni program RS COVID-19
      • Garantni fond FBiH
      • Garantna linija DFC/SIDA Diaspora
    • Kreditne linije
      • EIB Kreditna linija
      • CEB Kreditna linija
    • Ostale usluge
      • Šta je ProB@nking?
      • Dokumentarno poslovanje
        • Akreditivi
        • Garancije
    • Opšti uslovi poslovanja s pravnim licima
  • Fizička lica
  • Mali poduzetnici
    • Transakcijski račun i platni promet
    • Prekoračenje po transakcijskom računu
    • Investicioni krediti
  • ProB@nking
  • English
  • Bosanski

Evolucija kartičnog plaćanja: Pandemija ubrzala praktičnost življenja

17. Avgusta 2021.17. Avgusta 2021.
Evolucija kartičnog plaćanja: Pandemija ubrzala praktičnost življenja

Gotovo godinu i po dana smo svjedoci uvođenja različitih novih pravila u sve segmente življenja i sada je već sasvim jasno da se tu ne radi ni o čemu privremenom, kako je na početku izgledalo.

Danas sasvim pouzdano znamo da je “novo normalno“ zapravo normalno koje je svakako trebalo stići, ali ga je pandemija samo ubrzala.

Naravno, već pretpostavljate da ovo nije tekst o tome koliko nas je korona i sve oko nje pogodilo. Od ekonomije do ograničenja putovanja, tačno je da jeste. Ipak, takvih ste se tekstova do sada načitali i naslušali vijesti koje su u detalj objasnile, ili bar pokušale, šta se događalo i događa u vezi sa COVID-19. Ovo je tekst u kojem pišemo o tome na čemu smo, zapravo, u cijeloj ovoj situaciji profitirali.

Prvo, digitalizacija. U Bosni i Hercegovini je “digitalizacija” u svakom mogućem pojavnom obliku do marta 2020. godine spominjana kao nešto maglovito što će se izvjesno dogoditi, ali neizvjesno kada. A onda, za samo 18 mjeseci, stvari su se potpuno promijenile. Počevši od aplikacija za naručivanje namirnica koje su do sada bile riješene polovično i bez mogućnosti kartičnog plaćanja, sve do apliciranja za kredite ili upravljanja vlastitom karticom bez odlaska u banku, sigurni smo da je cijeli ovaj proces zapravo dobrim dijelom ubrzan zbog promijenjenih okolnosti.

Drugo i možda najvidljivije, plaćanje karticama. Nikada kao u posljednjih godinu dana nije ubrzano i popularizirano korištenje kartica, a to za većinu predstavlja ogromno olakšanje u praktičnom življenju. Dok su kartice ranije bile korištene, u gruboj podjeli, u dva slučaja – za veće iznose i prilikom putovanja, danas se koriste svakodnevno, svugdje, za sve iznose i u gotovo svakoj prilici: od plaćanja u kafićima do kupovine bijele tehnike i sve između toga.

Ovome su znatno doprinijeli svi tržišni akteri, počevši od kartičara i banaka pa do maloprodaje, jer su značajno unaprijedili ovaj segment i proširili mrežu. I ne samo mrežu. Danas je kartice moguće koristiti u beskontaktnom plaćanju, brzo i bez čekanja, a kroz mobilne aplikacije je moguće kontrolisati nivo potrošnje i broj transakcija, pa to kartično plaćanje čini daleko sigurnijim, jednostavnijim i transparentnijim. Vrijedno je spomena i da na ovakav način možemo raditi i odličnu kontrolu vlastite potrošnje.

Među bankama koje su prve pokrenule digitalni režim rada svakako je ProCredit Bank BH, koja i nosi opis prve digitalne banke u BiH i odličan je primjer evolucije o kojoj pišemo. Pored niza sjajnih “novonormalnih” novina koje je ova banka gotovo smjesta uvela, poput banke bez redova u kojoj najveći dio svojih transakcija završavate online, ProCredit je među prvima uveo i beskontaktni limit za visoke iznose u kartičnom plaćanju. U praksi ovo znači da sva plaćanja do 1.000 KM možete uraditi samo doticanjem POS terminala karticom, bez predavanja kartice prodavaocu. Osim toga, banka će vas SMS porukom obavijestiti o svakoj transakciji od 50 KM i više, što je dodatni sloj zaštite kod kartičnog plaćanja. Ako na umu imamo i to da svojim limitima za plaćanja možete vrlo jednostavno i doslovno u nekoliko trenutaka upravljati kroz mobilnu aplikaciju, čini se da je ovim zapravo zaokružena i praktičnost i sigurnost korištenja kartice u svakodnevnici.

Sumirajući sve, činjenično je, dakle, stanje da smo uz “novo normalno” dobili i mnoštvo pogodnosti i olakšanu praktičnu stranu življenja. Sada je samo i isključivo do nas kako ćemo time upravljati i koliko dobroga iz svega izvući.

Evolucija kartičnog plaćanja: Pandemija ubrzala praktičnost življenja

Evolucija kartičnog plaćanja: Pandemija ubrzala praktičnost življenja

Gotovo godinu i po dana smo svjedoci uvođenja različitih novih pravila u sve segmente življenja i sada je već sasvim jasno da se tu ne radi ni o čemu privremenom, kako je na početku izgledalo.

Danas sasvim pouzdano znamo da je “novo normalno“ zapravo normalno koje je svakako trebalo stići, ali ga je pandemija samo ubrzala.

Naravno, već pretpostavljate da ovo nije tekst o tome koliko nas je korona i sve oko nje pogodilo. Od ekonomije do ograničenja putovanja, tačno je da jeste. Ipak, takvih ste se tekstova do sada načitali i naslušali vijesti koje su u detalj objasnile, ili bar pokušale, šta se događalo i događa u vezi sa COVID-19. Ovo je tekst u kojem pišemo o tome na čemu smo, zapravo, u cijeloj ovoj situaciji profitirali.

Prvo, digitalizacija. U Bosni i Hercegovini je “digitalizacija” u svakom mogućem pojavnom obliku do marta 2020. godine spominjana kao nešto maglovito što će se izvjesno dogoditi, ali neizvjesno kada. A onda, za samo 18 mjeseci, stvari su se potpuno promijenile. Počevši od aplikacija za naručivanje namirnica koje su do sada bile riješene polovično i bez mogućnosti kartičnog plaćanja, sve do apliciranja za kredite ili upravljanja vlastitom karticom bez odlaska u banku, sigurni smo da je cijeli ovaj proces zapravo dobrim dijelom ubrzan zbog promijenjenih okolnosti.

Drugo i možda najvidljivije, plaćanje karticama. Nikada kao u posljednjih godinu dana nije ubrzano i popularizirano korištenje kartica, a to za većinu predstavlja ogromno olakšanje u praktičnom življenju. Dok su kartice ranije bile korištene, u gruboj podjeli, u dva slučaja – za veće iznose i prilikom putovanja, danas se koriste svakodnevno, svugdje, za sve iznose i u gotovo svakoj prilici: od plaćanja u kafićima do kupovine bijele tehnike i sve između toga.

Ovome su znatno doprinijeli svi tržišni akteri, počevši od kartičara i banaka pa do maloprodaje, jer su značajno unaprijedili ovaj segment i proširili mrežu. I ne samo mrežu. Danas je kartice moguće koristiti u beskontaktnom plaćanju, brzo i bez čekanja, a kroz mobilne aplikacije je moguće kontrolisati nivo potrošnje i broj transakcija, pa to kartično plaćanje čini daleko sigurnijim, jednostavnijim i transparentnijim. Vrijedno je spomena i da na ovakav način možemo raditi i odličnu kontrolu vlastite potrošnje.

Među bankama koje su prve pokrenule digitalni režim rada svakako je ProCredit Bank BH, koja i nosi opis prve digitalne banke u BiH i odličan je primjer evolucije o kojoj pišemo. Pored niza sjajnih “novonormalnih” novina koje je ova banka gotovo smjesta uvela, poput banke bez redova u kojoj najveći dio svojih transakcija završavate online, ProCredit je među prvima uveo i beskontaktni limit za visoke iznose u kartičnom plaćanju. U praksi ovo znači da sva plaćanja do 1.000 KM možete uraditi samo doticanjem POS terminala karticom, bez predavanja kartice prodavaocu. Osim toga, banka će vas SMS porukom obavijestiti o svakoj transakciji od 50 KM i više, što je dodatni sloj zaštite kod kartičnog plaćanja. Ako na umu imamo i to da svojim limitima za plaćanja možete vrlo jednostavno i doslovno u nekoliko trenutaka upravljati kroz mobilnu aplikaciju, čini se da je ovim zapravo zaokružena i praktičnost i sigurnost korištenja kartice u svakodnevnici.

Sumirajući sve, činjenično je, dakle, stanje da smo uz “novo normalno” dobili i mnoštvo pogodnosti i olakšanu praktičnu stranu življenja. Sada je samo i isključivo do nas kako ćemo time upravljati i koliko dobroga iz svega izvući.

Like this post?

Facebook Twitter Pinterest
  • Biznis klijenti
    • Računi
      • Transakcijski račun
      • Biznis kartica
    • Krediti
      • Okvirni krediti
      • Krediti po transakcijskom računu
      • Krediti za osnovna i obrtna sredstva
      • Revolving krediti
    • Depoziti
      • FlexSave (slobodna štednja)
      • Oročeni depoziti
    • Platni promet
      • Platni promet u zemlji
      • Međunarodni platni promet
      • ProPay
    • Garantne linije
      • Garantne linije RS
      • Garantne linije FBiH
      • InnovFin Program
    • Kreditne linije
      • CEB Kreditna linija
    • Ostale usluge
      • Šta je ProB@nking?
      • Dokumentarno poslovanje
        • Akreditivi
        • Garancije
    • Opšti uslovi poslovanja sa pravnim licima
  • Fizička lica
  • Mali poduzetnici
    • Transakcijski račun i platni promet
    • Prekoračenje po transakcijskom računu
    • Investicioni krediti

Arhiva

  • Kursna lista 01.07.2022.
  • Kursna lista 30.06.2022.
  • Kursna lista 29.06.2022.
  • Kursna lista 28.06.2022.
  • Kursna lista 27.06.2022.

Pozovite nas

Pozovite nas

Telefon: 033/250-950
Ponedjeljak – Petak: 08:00-16:30.

Pišite nam

Pišite nam

Ukoliko želite poslati upit, pišite
nam na: Info@ProCreditBank.ba

Mreža

Mreža

Poslovnice: Pon – Pet 8:00 – 15:30h
Zone 24/7 uvijek su Vam na raspolaganju.

Mapa poslovnica

Povežite se s nama

Povežite se s nama

  • Opšti uslovi poslovanja za fizička lica
  • Uslovi korištenja
  • Tenderi
  • Prigovori
© 2021 ProCredit Bank BiH / All Rights Reserved. Developed by: Lilium Digital

Da bi korisnicima omogućili optimalno korištenje naše web stranice koristimo kolačiće.OK Saznaj više
Privatnost i Kolačići

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT