Važno obavještenje za klijente

Uputstvo kako da podignete penziju/mirovinu/druga socijalna primanja tokom vanrednog stanja


Poštovani klijenti,

Obavještavamo Vas da smo svim našim klijentima starijim od 65 godina, koji penziju/mirovinu/druga socijalna primanja primaju na račune ProCredit Bank, omogućili da penzije preuzmu bez dolaska u poslovnicu, tako što će dati jednokratnu punomoć osobi od povjerenja.

Zamolili bismo Vas da prvo pozovete posebnu liniju koju smo otvorili u ove svrhe na 033/721-134 kako biste se detaljnije informisali o navedenom procesu.

Osoba koju ćete ovlastiti da podigne Vašu penziju treba da priloži svoju i Vašu ličnu kartu, kao i da ima punomoć koju ste Vi potpisali.

Bitno je da znate da je punomoć jednokratna. Svaki naredni put pri podizanju penzije neophodno je da pripremite i potpišete novu punomoć.

Punomoć možete preuzeti putem linka.

 

Vaša ProCredit Bank