Poslovna etika

Home / Poslovna etika

 

Dio ukupne misije ProCredit grupacije je da postavi standarde u finansijskom sektoru u kojem poslujemo. Želimo da napravimo razliku, ne samo u segmentu koji pokrivamo i kvaliteti finansijskih usluga koje pružamo nego i u pogledu poslovne etike. Naše temeljne korporativne vrijednosti igraju ključnu ulogu u ovom pogledu.    

 

Transparentnost

Klijentima, javnosti i našim uposlenicima pružamo transparentne informacije.

Na primjer, brinemo se da naši klijenti u potpunosti razumiju uslove ugovora koje sa nama zaključuju; angažovani smo na finansijskoj edukaciji kako bismo podigli svijest javnosti o opasnostima netransparentnih finansijskih ponuda.

Kultura otvorene komunikacije

Jedni sa drugima komuniciramo otvoreno, na fer način i konstruktivno. Sukobe na radnom mjestu rješavamo profesionalno, radeći zajedno na pronalaženju rješenja.

Društvena odgovornost i tolerancija

Svojim klijentima nudimo pouzdane, dobro utemeljene savjete. Prije nego klijentima ponudimo kredit, procjenjujemo njihovo ekonomsko i finansijsko stanje, poslovni potencijal i platežnu moć, da bismo izbjegli prezaduženost i pružili odgovarajuće finansijske usluge. Osim toga, sa svim klijentima i uposlenicima postupamo na fer način i sa poštovanjem, bez obzira na njihovo porijeklo, boju kože, jezik, pol ili vjerska uvjerenja.

Također vodimo računa o tome da kreditni zahtjevi budu procijenjeni u pogledu usklađenosti podnosioca zahtjeva sa našim etičkim poslovnim praksama. Kredite ne odobravamo preduzećima ili osobama za koje se sumnja da koriste nesigurne, ekološki štetne ili moralno neprikladne oblike rada, naročito iskorištavanje djece za rad.

Lista neprihvaljivih djelatnosti 

Visoki profesionalni standardi

Naši uposlenici lično preuzimaju odgovornost za kvalitet svog rada i konstantno rade na svom profesionalnom  razvoju..

Sistem razotkrivanja (whistleblowing)

Razvojno orijentisana ProCredit grupacija je posvećena održavanju visokih etičkih standarda u pogledu svojih poslovnih aktivnosti i njihovog uticaja na okoliš i socijalno okruženje svojih banaka.

Naš cilj je promovirati nepristrasnu komunikaciju unutar ProCredit grupacije zasnovanu na „etičkom kompasu“ i kreirati profesionalnu klimu u kojoj se podrazumijeva iskrena i pouzdana komunikacija.

Zbog toga nudimo otvorenu radnu atmosferu, koja omogućava našim zaposlenicima da direktno komuniciraju sa vođama timova, Odjelom ljudskih resursa, Odjelom interne revizije, službenikom praćenja usklađenosti poslovanja ili Upravom. Pored toga, sve ProCredit banke imaju sisteme razotkrivanja (whistleblowing) koji omogućavaju ostvarivanje anonimnog kontakta u slučaju potrebe rješavanja pritužbi.

Svi zaposlenici i rukovodioci ProCredit grupacije, kao i naši klijenti i poslovni partneri snose odgovornost za opažanje i jasno rješavanje nezakonitog, neovlaštenog ili neetničkog ponašanja.

Ukoliko u vezi sa našim poslovnim aktivnostima, želite otkriti informacije o radnjama počinjenim sa kriminalnom namjerom, poput nezakonitih kršenja Kodeksa ponašanja, internih politika ili procedura, ili kršenja važećih zakona, možete nas kontaktirati na slijedeću e-mail adresu:

whistleblowing@procreditbank.ba

Dosljedno i prema jednakim standardima procesuiramo sve indicije kršenja počinjene sa kriminalnom namjerom.